CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, December 8, 2010

Bila kolam ikan jadik kolam mandi...

Balik kg raya haji lepas, mak saya gtau kolam ikan dah siap..hihi xcited la nak balik tengok.. Jumaat raya ke-3, mak buat kenduri korban cket.. Amek tumpok(sebahagian) lembu.. Meriah la, anak2 buah semua berkumpul..yang kecik besaq suma ada.. Yang bestnya, pakat lepak kat kolam ikan (idea mak la ni, busan...Xdak sapa kat umah..mak n ayah ber2 ja..leh la berkelah kat kolam ikan kalau bosan2)..

Pokok Kiambang banyak...hihi ada ikan puyu ja..hihi




Yeah!! Korban pertama...segan2 pulak Aiman..





Tengok, pemerhati2 yang teringin nak terjun..Ouh, ni kakak sulung saya..Kak Biah..(Sorang ja kakak yang saya ada..


Mula dah..Stat ngn kocak2 ayaq..yehaaaaaaaa..

Korban kedua..Si kakak pon turut serta...Jom ronda2..


Sempat posing ngn Ayah & Mak saya & anak2 buah..




Sedondon lak.. peace baba...





Wit anak2 buah yang dah besaq2...sama ja tembam semua,,


Aulya bucok2 ngan tok...sonot tengok abg2 n kakak2 main air...

2 comments:

Melor said...

salam perkenalan yanama ku melor.seronok ya mandi kolam. nice blog

~aSHa~ said...

salam ziarah...

ehehe kat kg sy pun abah buat kolam...tapi sorang tak pernah terjun lagi...ehehe boleh lah edisi terjun2 lak lepas ni..leh cuci kolam tu terus..

seronok kan bersama family