CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, October 20, 2010

Open House eNCoral...

Lapuk sikit la entry ni.. Nak update gambo masa open house company.. Tahun ni buat dekat Taman Botani, Putrajaya lagi.. Sama mcm tahun2 lepas.. Sampai agak awai, dlm jam 2.30.. 12.00 sampai 2.00 masa makan tuk customer2.. Then staf2, dijemput dalam 2.30 petang untuk mamam2.. Kitaorang g sebijik keta ja..berlima... Aku, Ika, Taqiah, Kak Noni, Kak Huz.. haha sampai2 ja ujan lebat gilos... seat lak full beb.. lenjun la kain.. Kaki dah berendam ayaq dah.. Pas ujan reda, baru leh amek makanan.. yang bestnya my fav Nasi Arab ada lagi...memang kekenyangan cam ulaq sawa gak la ritu..makan free beb.. Ouh, layan la pic yg sempat disnap before balik..Nampak gla ketembaman muka aku..

Wit Kak Huz yang dah selamat jadi full house wife sekarang
Bestnya>..

Taqiah, Ika, Kak Huz & Aku...

Cumel la pic ni...

Ni pun cute gak.. Nape suma gambo yg xde aku elok ja..
Kalau aku ada musti cam blur2 ja pic..hahaha

Macam nak tayang Satria Neo tu ja.. Opss sory...not mine.. Kebetulan ja

Nape Ika cam excited ni..Ala perot dah kenyang..hihii


Acece yang kat bawah ni...

No comments: