CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, December 5, 2008

Mukaddimah..

Mukaddimah?? hurm seswai ke dengan title tu? ahaks nevermind, xpe ok je kot...hehe
Bukannya apa, aku pon dah tatau nak letak title apa..apa2 ja pon ok laa..
Memandangkan ni la 1st aku cipta blog ni, disebabkan oleh pengaruh opis mate aku, soo welcome to my blog..**wink**..Rasa macam teruja plak bila tgok blog kawan2 dengan kisah hidup masing2.. tu yang buatkan aku cam ahhh!!! Nak gak laa...
Walaupon rasa cam dah ngantuk, ketuk ketak bunyi jari jemari aku menekan keyboard ni dengan semangatnya...ewah2!!

Asben & anakku dah lama tdo..act aku pon dah pengsan sebelum ni..bila bangun buatkan susu Aisya, teringat plak nak buat blog ni..so after baju sume dah diiron, operation start..kekekeke..
Mmg xcited abes...lawak la Pn Rose..Masih tidak
sebenarnye..


Cian pulak tengok asben aku, yela demam dah bape hari...Rasanya letih sangat la, tue yang dah tertdo awal..kalau tidak, maunya kol 3, 4 pagi bru nak masuk kandang..hihii..
Aku mmg dah awal2 pengsan..Masa baba n ecah tgah sedap mulut mengunyah cekodok pisang, aku pon dah terjah ke alam mana ntah..hihihi..apala mama ecah ni...tak senonoh betul!!Kecian cekodokku, x abes pon..Yela sebelum tu baru je lepas dinner, ekekeke..~~

Ok, mama ecah dah nak masuk tdoo.. tata~~~

Anak mama & baba...Aisya Rujha

No comments: